Tommy Hilfiger

Category: Oprawy okularowe

Historia domu mody sięga 1969 roku, kiedy to Tommy Hilfiger będąc jeszcze uczniem nowojorskiego liceum otworzył sklep razem z przyjaciółmi. Hipisowskie projekty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że w krótkim czasie otworzono kilka kolejnych sklepów. Interes odzieżowy rozkręcał się do momentu wybuchu kryzysu finansowego. W tym czasie Hilfiger rozważał nawet zatrudnienie się w firmie Calvin Klein (swojej przyszłej konkurencji). Przełomowym momentem było pozyskanie bogatego hinduskiego inwestora. Pod swoją marką, Tommy zaczął projektować męską odzież à la Ralph Lauren, ale znacznie w młodszym i mniej tradycyjnym stylu. Dopiero w 1996 roku zaprezentował kolekcję odzieży damskiej na wybiegach tygodnia mody, która została bardzo pozytywnie przyjęta przez świat mody w przeciwieństwie do klientek.

Tommy Hilfiger osiągnął sukces dzięki sprawnemu i energicznemu marketingowi. Jego kampanie reklamowe okazywały się często o wiele bardziej kreatywne niż jego projekty. Skutecznie przyciągał uwagę swoich docelowych klientów przez sponsorowanie licznych koncertów muzycznych, regat jachtowych czy podtrzymywanie bliskich relacji z celebrytami takimi jak David Bowie i Iman, Beyonce.

Dom mody Tommy Hilfiger stał się uosobieniem praktycznej i młodej amerykańskiej mody, łączącej uliczny luz i elegancję oraz zamiłowanie do elitarnych sportów. Poza kolekcją odzieży marka Tommy Hilfiger oferuje szeroki wybór dodatków: torebki, buty, bielizna, zegarki, okulary, perfumy i tekstylia. Tommy Hilfiger dysponuje siecią swoich flagowych i licencjonowanych sklepów w wybranych centrach handlowych w Polsce.