Z hasłem "MINUS100" wszystkie oprawy okularowe 100 zł taniej!
Darmowa dostawa od 199,00 zł

Regulamin

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy OPTYK SEKRET nazywany dalej „Sklep internetowy”, działający pod adresem www.sklep.optyksekret.pl jest prowadzony przez „Optyk Sekret S.C. M. Otmianowska D. Otmianowski”, posiadająca stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej w Szczecin , przy ul. Wojska Polskiego 15, 70-472 posiadającą nr NIP 8522221477 i nr REGON 812565966
Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa reguluje kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego sklep.optyksekret.pl.
Klient może kontaktować się ze Sprzedającym w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@optyksekret.pl, telefonicznie dzwoniąc na numer:+48 91 3 07 61 91 lub +48 91 4 88 11 92 lub +48 94 3 07 06 09 w godz. 10.00 – 20.00. w dni robocze oraz pisemnie na adres: ul. Wojska Polskiego 15, 70-470 Szczecin.
Oferta cenowa ważna jest tylko i wyłącznie w naszym sklepie internetowym i ceny produktów prezentowanych w sklepie internetowym mogą różnić się od cen produktów sprzedawanych w stacjonarnych salonach Optyk Sekret.

§ 2

PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą towarów za pośrednictwem Internetu, w tym w szczególności sprzedażą produktów optycznych z wyszczególnieniem: opraw okularowych, okularów korekcyjnych, soczewek okularowych korekcyjnych, soczewek kontaktowych oraz galanterii okularowej.
Sklep internetowy świadczy również usługę informacyjną ze świata optyki i naszych salonów “Newsletter”. Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu wiadomości mogącej zawierać informacje o aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i zniżkach. Usługa jest bezpłatna i wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych, a także wskazania adresu e-mail, na który wiadomości mają być przesyłane.
Sklep internetowy świadczy również usługi ciągłe w postaci płatnych subskrypcji i płatnych abonamentów. Umowa na świadczenie takich usług jest zawierana na czas nieokreślony i jest opisana poszczególnych umowach.
Klientem Sklepu Internetowego może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Do realizacji zamówienia niezbędne jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej www.sklep.optyksekret.pl oraz zapłata kwoty zamówienia. Zamówienia składane przez Klientów przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Każde opłacone zamówienie będzie przyjęte do realizacji niezwłocznie po opłaceniu zamówienia.
Firma dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji.
Czas realizacji zamówienia (liczony od czasu przyjęcia zamówienia do realizacji do czasu realizacji wysyłki zamówienia, lub powiadomienia o możliwym odbiorze osobistym) wynosi do 1 dzień roboczych.
W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. Maksymalny czas realizacji zamówienia w takim przypadku to 7 dni od daty przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sklep internetowy zwraca Klientowi całą otrzymaną sumę pieniężną, chyba, że klient zdecyduje się wybrać z oferty Sklepu towar zastępczy.
Sklep dostarcza zamówiony towar wolny od wad fizycznych i prawnych.

Zamówienia, w naszym sklepie, można składać po dokonaniu rejestracji lub bez dokonywania rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów bez uprzedniej rejestracji nie jest tworzone Konto Klienta.
Klient, który dokonał rejestracji może złożyć Zamówienie po zalogowaniu się na Konto Klienta podając adres e-mail i hasło.
Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.
Złożenie przez Klienta zamówienia na soczewki kontaktowe bądź okulary korekcyjne jest równoznaczne z potwierdzeniem, iż Klient został zbadany przez lekarza okulistę, optometrystę lub optyka z uprawnieniami refrakcjonisty i Klientowi zostały dobrane soczewki kontaktowe lub okulary o podanych w zamówieniu parametrach. Informujemy, że sklep internetowy nie ponosi żadnej odpowiedzialności wynikającej z błędnego dopasowania soczewek kontaktowych lub okularów do wady wzroku Klienta.
Orientacyjny czas realizacji zamówienia jest określony dla każdego dla danego asortymentu towaru w dniach roboczych (czyli od poniedziałku do piątku) i jest podany obok opisu artykułu.
Podany czas realizacji zamówienia jest orientacyjny, ponieważ nie wszystkie typy soczewek znajdują się na naszym magazynie i częściowo opieramy się na stanach magazynowych dostawców. W przypadku braku artykułu na magazynie czas realizacji zamówienia może wydłużyć się średnio o 7 dni roboczych. O spodziewanym czasie dostawy Klient będzie na bieżąco informowany mailowo, telefonicznie lub za pomocą wiadomości SMS.

§ 3

CENY ZAMÓWIEŃ I KOSZTY PRZESYŁKI

Wszystkie ceny podane w ofercie Sklepu są cenami wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, bez wpływu na ceny dotyczące zamówień złożonych wcześniej lub będących w trakcie realizacji.
Sklep akceptuje następujące formy płatności:
– elektronicznie za pomocą systemu PayU
– przelew elektroniczny
– przelew tradycyjny
Płatności należy dokonać nie później niż w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od daty złożenia zamówienia pod rygorem odrzucenia zamówienia. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, a w przypadku płatności przy odbiorze – po złożeniu zamówienia.
Zamówienia realizowane są poprzez wysyłkę zamówionych towarów pocztą kurierską . Należność z tytułu realizacji zamówienia wzrasta o koszt przesyłki. Koszty przesyłki są zróżnicowane w zależności od przedmiotu. Całkowity koszt wysyłki przedstawiony jest na stronie przedmiotu. Standardowy koszt przesyłki kurierskiej to 19zł.
Bezpłatna wysyłka Pocztą Polską lub kurierem realizowana jest przy zamówieniu o wartości powyżej 199 zł. Darmowa wysyłka nie dotyczy przesyłek zagranicznych. W przypadku gdy zamówienie jest na wartość niższą, niż wskazane wyżej, kwota przesyłki jest uwidaczniany przez składaniu zamówienia.
Sklep może na życzenie klienta wystawić za zakupione towary fakturę VAT lub fakturę imienną, która będzie dostarczona do Klienta w formie elektronicznej na podany adres e-mail.
W przypadku otrzymania przesyłki, której opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub usiłowania otwierania należy bezwzględnie w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując paczki.
Punkty z programu lojalnościowego, kupony, kody rabatowe oraz promocje realizowane w naszym sklepie nie podlegają łączeniu.

§ 4

ZWROTY I REKLAMACJE

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego lub w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, tj. osobie fizycznej nabywającej towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres podany w niniejszym Regulaminie.
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru klientowi. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres siedziby sklepu internetowego podanego w par.1.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu oraz wskazać nr rachunku na jaki Sprzedający ma przelać cenę sprzedaży.
Klient ponosi koszt odesłania towaru. Otrzyma jednak zwrot wydatków poniesionych na sam towar oraz jego przesyłkę. Jest to zwrot warunkowy. Zależy od tego, czy kupujący zdecydował się na najtańszą dostępną formę przesyłki. Jeśli wybierze jedną z droższych opcji, wówczas sprzedający nie będzie zobligowany do zwrotu kosztów.
W stosunku do klientów będących konsumentami wraz z towarem dostarczany jest konsumentowi wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z treścią art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem są produkty lecznicze i wyroby medyczne. Produkt leczniczy lub wyrób medyczny może być – zgodne z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) – zwracany wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego jego wydania. Okulary są wyrobem medycznym.
Zamówienia w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kliena, będącego jednocześnie Konsumentem, lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie podlega zwrotowi zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Sklep gwarantuje zwrot wartości towaru oraz kosztów dostawy towaru do Klienta do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru.
Zwrot zapłaconej ceny w przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1, zostanie dokonany na wskazane konto bankowe lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób w terminie 14 dni od daty otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem dokonania przez Konsumenta zwrotu zakupionego towaru.
W przypadku niezgodności towaru z umową, Sklep Internetowy w zależności od żądania Klienta nieodpłatnie wymieni towar lub dokona naprawy niezwłocznie po otrzymaniu towaru od Klienta. W wypadku gdy naprawa albo wymiana są:
– niemożliwe,
– wymagające nadmiernych kosztów,
– niemożliwe do realizacji w odpowiednim czasie,
–  narażające kupującego na znaczne niedogodności.

W przypadku reklamacji soczewek kontaktowych, reklamacja może być rozpatrywana tylko w sytuacji, gdy przesłany do nas produkt będzie mógł zostać poddany ekspertyzie. Warunkiem koniecznym przyjęcia soczewek do badania jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem (zanurzenie w płynie pielęgnacyjnym) i opakowanie w sposób gwarantujący brak uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu.
Reklamacje będą rozpatrywane negatywnie w poniższych przypadkach:
– pomyłki Klienta dotyczących błędnego zamówienia towaru: błędne parametry soczewek kontaktowych bądź okularowych,
–  niewłaściwy dobór soczewek dla Klienta przez optometrystę lub lekarza okulistę,
–  zamówienia soczewek na podstawie nieaktualnej recepty (zmiana wady wzroku u Klienta),
–  niewłaściwe używanie soczewek, tj.:
–  niewłaściwe używanie płynu pielęgnacyjnego doprowadzenie do wyschnięcia soczewek,
–  używanie soczewek dłużej niż jest to zalecane przez producenta
trwałego zabrudzenie soczewek środkami chemicznymi: np. kosmetykami.
–  niezgodne z przeznaczeniem długotrwałe używanie soczewek które skutkuje osadzeniem się dużej ilości osadów białkowych na soczewce, co uniemożliwia ekspertyzę,
–  uszkodzenie mechaniczne soczewek.
Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Od umowy nie można odstąpić na zasadach opisanych w zdaniu poprzednim, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. Klient zostanie poinformowany o decyzji sprzedającego dotyczącej formy rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 24 miesięce i jest wyłączona dla przedsiębiorstw.
Adres do reklamacji: ul. Wojska Polskiego 15, 70-472 Szczecin

§ 5

ODBIÓR OSOBISTY

Sklep Internetowy przewiduje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w salonach stacjonarnych:
ul. Wojska Polskiego 15, 70-470 Szczecin
ul. Południowa 18/20, 71-001 Szczecin (Rondo Hakena Park)
ul. Policka 11D, 71-837 Szczecin (Vendo Park)
ul. Holenderska 72, 75-430 Koszalin (Vendo Park)
ul. Wyszyńskiego 16, 73-110 Stargard
Klient może odebrać zamówiony towar po otrzymaniu za pomocą poczty elektronicznej potwierdzenia możliwości odbioru towaru.
Towar zamówiony w Sklepie Internetowym z opcją odbioru osobistego wydany zostanie osobie wskazanej w zamówieniu (osobie zamawiającej lub upoważnionej do odbioru przez zamawiającego w zamówieniu), po okazaniu ważnego dowodu tożsamości oraz danych zamówienia (numer zamówienia i przedmiot zamówienia).

§ 6

PŁATNOŚCI

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest IdoSell
Dostępne formy płatności:
Przelewy natychmiastowe
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
Płatność za pobraniem
Płatność przy odbiorze
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§ 7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu internetowego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie Sklepu Internetowego zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

pixel