Scotch & Soda
Scotch & Soda to hołd dla wolnego ducha Amsterdamu. Nieskończenie optymistyczni, inspirujemy się liberalnym spojrzeniem na nasze rodzinne miasto, broniącym indywidualności, autentyczności i siły wyrażania siebie, aby stworzyć wyjątkowość – podejście odzwierciedlone w naszych projektach.
Bez wysiłku łącząc oczekiwane z nieoczekiwanym, nasze kolekcje na nowo definiują codzienny ubiór. Odważymy się łączyć klasykę i współczesność, kolor i druk oraz teksturę na fakturze, aby zapewnić naszą autentyczną estetykę Scotch & Soda. Oparte na praktyczności i zawsze wykończone zaskakującymi szczegółami, nasze optymistyczne projekty są wyłącznie nasze, abyś mógł stworzyć swój własny.
Projektowanie pięknych ubrań, które dobrze się czują, to jedno. Ale wyobrażamy sobie również świat, w którym robimy dobrze. Jednym z naszych głównych priorytetów jest prowadzenie naszej działalności z większą wrażliwością na naszą planetę poprzez dokonywanie każdego dnia bardziej odpowiedzialnych wyborów, które zmniejszają nasz wpływ na środowisko.
Liu Jo
Marka Liu Jo narodziła się w 1995 roku we Włoszech w samym sercu okręgu tekstylnego – w miejscowości Carpi (prowincja Emilia Romagna). Została wykreowana przez młodego przedsiębiorcę Marco Marchi i jego brata Vannisa, którzy z wielkim sukcesem promują swoja firmę zarówno na rynku włoskim jak i na rynkach zagranicznych.
Jakość, kultura, intuicja, kreatywność i wysoka technologia dają jedność produktu ekskluzywnego, który tworzy najsilniejszy punkt firmy. Liu Jo to marka dla tych kobiet, które lubią czuć się zauważane i zmysłowe w każdym miejscu. Kobieta Liu Jo jest dynamiczna, pewna siebie, uważna na zmiany w modzie, ale z pełną świadomością wolności w wyborze.
Nike
Nike, Inc. – amerykańskie przedsiębiorstwo będące jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Założone w 1964 w Washington County jako Blue Ribbon Sports przez Billa Bowermana i Philipa Knighta, który do 2004 był prezesem koncernu. Jej nazwa pochodzi od greckiej bogini Nike.
Karl Lagerfeld
Ikona mody Karl Lagerfeld był jednym z najbardziej znanych projektantów XXI wieku. Był znany ze swojego odpowiedniego podejścia do stylu i wyrafinowanej wizji, która wyważała wpływy klasyczne i współczesne. „Projektuję tak, jak oddycham” – powiedział o swoim procesie artystycznym.
Podczas swoich licznych zajęć Lagerfeld był dyrektorem kreatywnym własnego domu mody, który łączy inspirowane paryskimi stylami elementy z łatwą, szykowną elegancją. Szeroki wachlarz pożądanych kolekcji, stylów życia obejmuje między innymi gotowe do noszenia damskie i męskie akcesoria.
Marka KARL LAGERFELD oferuje również zaproszenie do odkrycia świata Karla: jego enigmatycznej osobowości, bystrego dowcipu, kulturalnej wizji i nowatorskich perspektyw. Przedstawia wyraźnego ducha, który uznaje Lagerfelda za coś więcej niż człowieka, ale ikonę, inspirację i siłę natury na krawędzi przyszłości. Celebruje swój własny, wyjątkowy punkt widzenia: „Moda to postawa bardziej niż detal ubioru”.
New York Yankees
Najbardziej utytułowana drużyna baseballowa grająca we wschodniej dywizji American League, z siedzibą w Nowym Jorku. Drużyna pochodzi z Bronksu.
W tym sezonie, bardziej niż kiedykolwiek, New York Yankees kieruje swoją markę w stronę nastolatków w okularach o miejskim wyglądzie. Kolekcja okularów wprowadzona na rynek w 2009 roku nieustannie się rozwija, oferując odważne modele, które w zabawny sposób łączą płeć i materiały.
BMW
Elegancko zaprojektowane okulary i okulary przeciwsłoneczne z kolekcji okularów BMW prezentują ten sam luksus, co tytułowy producent samochodów. Te eleganckie, wyrafinowane sylwetki pasują do miłośników mody, samochodów i luksusowego stylu życia.
Donna Karan
Donna Karan pierwszą swoją kolekcję modową stworzyła w 1984 roku i od razu zrewolucjonizowała ubiór ówczesnych, nowoczesnych kobiet. Karan intuicyjnie rozumie potrzeby dzisiejszych kobiet, projektując kolekcje które dzięki swojej prostocie są stosowne do każdej okazji, jednocześnie nie poświęca przy tym elegancji i zmysłowości.
Calvin Klein
Ponadczasowy, a jednak współczesny. Klasyczny, a jednak prowokujący. Witamy na oficjalnej stronie CALVIN KLEIN®. Wybieraj spośród produktów specjalnie zaprojektowanych, żeby poprawić twój wygląd niezależnie od tego jaki masz styl – od eleganckich sukienek z kolekcji damskiej po zmysłowe bikini i stroje kąpielowe, od koszulek i kurtek z kolekcji męskiej po buty sportowe i legendarne jeansy z kolekcji CALVIN KLEIN JEANS. Przeglądaj kolekcję CALVIN KLEIN UNDERWEAR i kup niezastąpione damskie biustonosze z monogramem CK albo bokserki męskie z kultowym logo. Odkryj też wygodę i subtelny luksus naszej bielizny nocnej i ubrań domowych. Jeśli szukasz oddychających tkanin i stylu podczas treningów, przejrzyj CALVIN KLEIN PERFORMANCE – kolekcję oferującą nowoczesną i funkcjonalną odzież sportową, która pomoże Ci wyróżnić się stylem podczas wysiłku.
Davidoff
Davidoff, szwajcarska rodzinna marka, słynie ze swoich zapachów, kawy, koniaku, a także okularów premium. Okulary korekcyjne Davidoff odzwierciedlają naturalną elegancję i uznanie dla wysokiej jakości i stylu.
Timberland
Timberland produkuje produkty wysokiej jakości od 1973 r., a okulary marki podtrzymują dziedzictwo wytrzymałego i wygodnego, a jednocześnie stylowego designu. Wszechstronna kolekcja okularów Timberland obejmuje oprawki okularów w klasycznym, retro i aktualnym stylu.
ic! Berlin
Jesteśmy ic! Berlin.
Jesteśmy globalną grupą projektantów okularów, rzemieślników, myślicieli i pracujących w pełnym wymiarze godzin
rewolucjoniści.
Wspólnie w naszej najnowocześniejszej przestrzeni przemysłowej w berlińskiej dzielnicy Marzahn produkujemy sztukę okularów: o formach i kształtach, które przetrwają próbę czasu; w języku projektowania, który głęboko współgra z autentycznym życiem; przez wysoko wykwalifikowanych rzemieślników, którzy ręcznie robią piękne rzeczy.
Jesteśmy inżynierem niemieckim.
Jesteśmy pionierem w Berlinie.
I zgodnie z naszymi korzeniami odważnie patrzymy na świat na własne oczy. Podobnie jak różnorodne, eklektyczne osoby, które realizują własną wizję dzięki naszym okularom:
Artysta. Rowerzysta.
Architekt. Kwartet smyczkowy.
Rekreacja. Ekshibicjonista.
Inżynier. Queer.
Biały kołnierzyk. Niebieska obroża. Skórzany kołnierz.
Po zakupie oryginalnego, precyzyjnie wykonanego elementu z jednej z naszych ręcznie zaprojektowanych kolekcji zobaczysz, czym naprawdę mogą być okulary: solidne, lekkie jak piórko oprawki unibody z zawiasami bez śrub i subtelnymi, czystymi liniami.
Właśnie dlatego ic! Berlin to coś więcej niż coś, co nosisz.
To jest coś, czym jesteś.
Jaguar
Kolekcja okularów JAGUAR odzwierciedla wyjątkową elegancję i napęd samochodu sportowego JAGUAR. Kolekcja charakteryzuje się interpretacjami stylistycznymi samochodów i okularów, takimi jak detale z włókna węglowego, słoje drewna i materiały wewnętrzne. Kształty soczewek ściśle przylegające do języka projektowania samochodu, a także przeniesienia kolorów dodatkowo zwiększają magię tych opraw JAGUAR, czyniąc je naprawdę pożądanymi produktami dla mężczyzn.
Kenzo
Kenzo (stylizowany na KENZO) to francuski luksusowy dom mody założony w 1970 roku przez japońskiego projektanta Kenzo Takada. Kenzo Takada urodził się w Japonii, w 1964 r. Przeprowadził się do Paryża, aby rozpocząć karierę modową. Później stał się znany z używania stylu azjatyckiego i japońskiego przy konstrukcji europejskiej mody. Zaczynał od butiku „Jungle Jap” w Paryżu i urządzonego w stylu inspirowanym dżunglą. Zaczął od ręcznie robionej odzieży damskiej, a następnie w 1983 r. Kenzo zaczął projektować kolekcje męskie, a następnie dziecięce i domowe w 1987 r. Dziś jest to międzynarodowa marka luksusowych towarów należąca do firmy macierzystej LVMH, która kupiła tę markę w 1993.
HUGO BOSS
HUGO BOSS to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie (szczególnie wśród mężczyzn). Została założona w 1923 r. przez Hugo Ferdinanda Bossa w Metzingen pod Stuttgartem w Niemczech. W 1931 roku kryzys finansowy doprowadził firmę do bankructwa, jednak już w rok później Hugo Boss reaktywował swoja działalność i niechlubnie zasłynął produkcją mundurów oraz garniturów dla hitlerowskich Niemiec. Po drugiej wojnie światowej i śmierci założyciela firma była kolejny raz bliska upadku. W 1967 r. władzę w firmie przejęły wnuki Bossa, a ich priorytetem była naprawa wizerunku firmy i zerwanie z jej niechlubną przeszłością. Twarzą Bossa wówczas uczynili Sylvestra Stallone oraz kierowców Formuły 1, a nazwę marki zmieniono na BOSS.
Bieżącą filozofią domu mody Hugo Boss jest tworzenie współczesnej mody męskiej i damskiej (od 1998 r.) w oparciu o najwyższą jakość tkanin i ze szczególnym przywiązaniem do detali. W ramach prowadzonych działań wizerunkowych i promocyjnych, marka powróciła do dawnej nazwy Hugo Boss i stale rozwija swoją ofertę o kolejne linie tj. HUGO oraz o linię sportową jak i akcesoria (m.in. okulary przeciwsłoneczne i oprawy korekcyjne). Aktualnie Hugo Boss stał się imperium mody.
Tommy Hilfiger
Historia domu mody sięga 1969 roku, kiedy to Tommy Hilfiger będąc jeszcze uczniem nowojorskiego liceum otworzył sklep razem z przyjaciółmi. Hipisowskie projekty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że w krótkim czasie otworzono kilka kolejnych sklepów. Interes odzieżowy rozkręcał się do momentu wybuchu kryzysu finansowego. W tym czasie Hilfiger rozważał nawet zatrudnienie się w firmie Calvin Klein (swojej przyszłej konkurencji). Przełomowym momentem było pozyskanie bogatego hinduskiego inwestora. Pod swoją marką, Tommy zaczął projektować męską odzież à la Ralph Lauren, ale znacznie w młodszym i mniej tradycyjnym stylu. Dopiero w 1996 roku zaprezentował kolekcję odzieży damskiej na wybiegach tygodnia mody, która została bardzo pozytywnie przyjęta przez świat mody w przeciwieństwie do klientek.
Tommy Hilfiger osiągnął sukces dzięki sprawnemu i energicznemu marketingowi. Jego kampanie reklamowe okazywały się często o wiele bardziej kreatywne niż jego projekty. Skutecznie przyciągał uwagę swoich docelowych klientów przez sponsorowanie licznych koncertów muzycznych, regat jachtowych czy podtrzymywanie bliskich relacji z celebrytami takimi jak David Bowie i Iman, Beyonce.
Dom mody Tommy Hilfiger stał się uosobieniem praktycznej i młodej amerykańskiej mody, łączącej uliczny luz i elegancję oraz zamiłowanie do elitarnych sportów. Poza kolekcją odzieży marka Tommy Hilfiger oferuje szeroki wybór dodatków: torebki, buty, bielizna, zegarki, okulary, perfumy i tekstylia. Tommy Hilfiger dysponuje siecią swoich flagowych i licencjonowanych sklepów w wybranych centrach handlowych w Polsce.
MAX MARA
MAX MARA – została założona w 1951 roku przez Achille Maramotti w małym miasteczku, Reggio Emilia w Północnych Włoszech. Stąd też pochodzi nazwa marki – „MAX”, a więc ulubiony plac mieszkańców Reggio Emilia i „MARA” – początek nazwiska założyciela. Po wojnie, dom mody Max Mara stał się prekursorem mody damskiej – gotowej do noszenia (ready-to-wear) we Włoszech. Dziś jest globalnym koncernem przynoszący dochód w wysokości około biliona dolarów rocznie.
Filozofią domu mody jest tworzenie prostej, ale eleganckiej mody dla współczesnych kobiet. Każda kolekcja marki charakteryzuje się ponadczasową klasyką, harmonią i wyczuciem stylu. W historii mody, Max Mara najbardziej zasłynęła projektem torebki 101801, która była noszona m.in. przez Izabellę Rossellini, Cate Blanchett oraz Królową Hiszpanii. Rozpoznawalnymi symbolami domu mody pozostaje również karmelowy płaszcz i czerwony garnitur. Obydwa projekty charakteryzują się niezwykłą kobiecą elegancją i włoskim wyrafinowaniem.
Poza damską odzieżą marka oferuje szeroki wybór dodatków: torebki, buty, zegarki, perfumy i okulary – korekcyjne i przeciwsłoneczne. Max Mara posiada butiki i salony sprzedaży w 70. krajach na całym w świecie. W Polsce działa 15 sklepów w dużych miastach.
Jens Hagen
MINIMALIZM W NOWOCZESNYM WYDANIU.
Tradycyjna stylistyka z domieszką nowoczesnej formy. Stonowana kolorystyka bez nadmiernych zdobień wpisuje się doskonale w klimat kolekcji. Daleka od awangardy, pozostaje w kręgu klasycznego stylu vintage łamanego czystością form.
Tonny Eyewear
Jai Kudo
Dior
Dom mody Dior został założony w 1946 r. w Paryżu przez Christiana Diora – wielkiego artystę i wizjonera, który zrewolucjonizował świat mody. Podczas pierwszego pokazu swojej damskiej kolekcji zaprezentował stroje, które eksponowały ramiona, piersi, talię i biodra, tym samym przykuwając uwagę jednej z redaktorek naczelnych modowego magazynu, która określiła ową kolekcję jako NEW LOOK (nowe spojrzenie). Ten pokaz wprowadził Diora do grona największych francuskich projektantów. W jego strojach i akcesoriach zaczęły chodzić same największe gwiazdy takie jak Marlene Dietrich czy Księżna Diana.
Po śmierci Christiana Diora, jego stanowisko objął jego asystent – Yves Saint Laurent, dzięki któremu Dom Mody Dior zyskał jeszcze większą sławę. Jego następcą był z kolei sam John Galliano. W obecnym momencie dyrektor kreatywną Diora jest Maria Grazia Chiuri, która nadała nowy charakter marce już w 2016 r.
W obecnym momencie Dior posiada ponad 160 butików na całym świecie, oferując nie tylko ubrania i akcesoria (torebki, paski oraz okulary), ale również kosmetyki.
Anne Marii
Kolekcja, która przede wszystkim chce podkreślić unikatowymi wzorami okularów urodę kobiety, sprawiać, by zawsze czuła się w nich tak jak chce. Każdego roku moda przynosi nam coś innego ale piękno i elegancja jest niezmienne, trwa wiecznie. Ambicją marki jest tworzenie okularów dla kobiet sentymentalnych, które chcą siebie odkrywać każdego dnia, dla kobiet, które zmieniają się jeśli tego same potrzebują. Osiągamy to dzięki wysokiej jakości zastosowanych materiałów, odważnym wzorom, w których dominuje ponadprzeciętna dekoracyjność ale nadal zachowana jest równowaga pomiędzy odwagą i rozwagą.
Anne Marii to nie są okulary na jeden sezon!
ANNE MARII JUNIOR – kolekcja dla młodych dam- nastolatek, które chcą być kopią mamy. Jaka matka taka córka – to motto stało się inspiracją przy projektowaniu kolekcji, która ma wprowadzać młodą użytkowniczkę w szczególny dla niej etap życia – krok w dorosłość.
Carrera
Marka Carrera powstała w 1956 roku za sprawą Wilhelma Angera z Austrii. Ten producent okularów i pasjonata sportu, zainspirowany prestiżowymi wyścigami samochodowymi Carrera Panaamericana odbywającymi się w Południowej Ameryce, zaprojektował pierwszy model okularów Carrera dla sportowców. Pierwsze wzory zostały pozytywnie przyjęte przez środowisko. Od tego czasu, projektanci stale pracują nad innowacjami, wyznaczając co raz to wyższe standardy technologiczne i designerskie w branży. Aktualnie biuro projektowe znajduje się w Padwie (Włochy). Marka ściśle współpracuje ze sportowcami i Safilo Group (lidera w produkcji okularów). Korzystając z ich doświadczeń i badań jakości, umiejętnie łączy komfort użytkowania z oryginalnym wzornictwem, wychodząc daleko poza stereotypy w myśleniu o sportowym sprzęcie ochronnym.
Filozofią marki jest oferowanie najwyższej jakości sportowych okularów dla najbardziej aktywnych i wymagających klientów. Carrera jest niekwestionowanym liderem w produkcji zimowych okularów ochronnych, a także ekspertem w dziedzinie bezpieczeństwa jazdy na nartach oraz snowboardzie. Od lat 80., Carrera jest bardzo aktywna w sponsorowaniu wydarzeń sportowych. Na swoim koncie posiada: Puchar Ameryki, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1988 roku i wyścigi Formuły 1. Do najbardziej znanego modelu okularów należy: Carrera Champion Safari, w którym Lady Gaga wystąpiła w teledysku “Bad Romance” (album: The Fame Monster) w 2008 roku.
Swarovski
Kolekcja okularów Atelier Swarovski skrupulatnie wykonana we Włoszech przy użyciu materiałów najwyższej jakości oferuje style, które celebrują najnowocześniejsze wzornictwo oraz innowacyjne i bogate zastosowanie kryształów.
Mexx
Mexx to marka, która narodziła się tak jak Ty – zaczynając od pocałunku. Pomyśl o tym. Tak właśnie tu jesteście, tak samo jak Mexx.
Data była 1986. Miejsce to Amsterdam, a wizjoner był człowiekiem o imieniu Rattan Chadha. W 1986 r. Rattan Chadha przyjął dwie marki: Mustache, markę dla mężczyzn (M) i Emanuelle, markę dla kobiet (E), i dołączył do nich, aby stworzyć nową. Zapieczętował mecz dwoma pocałunkami (xx): Mexx. Tak powstało nasze imię. Od tego czasu projektujemy wysokiej jakości modę i akcesoria, które czerpią inspirację z energii i szumu miasta. Nasze linie to Mexx Women, Men, Kids and Accessories, ale także Mexx Scents i Mexx Eyes. Naprawdę. Pomyśl o tym. Tak właśnie tu jesteście i my też tu jesteśmy. Mexx to marka, która narodziła się tak jak Ty – zaczynając od pocałunku.
Od 1989 roku tworzymy okulary, które znajdują sposób na życie. Ramki, które po odkryciu będą noszone, kochane i będą częścią twojego życia, bez względu na okazję. Codzienne okulary dla prawdziwych ludzi. Ludzie, którzy tak jak my, żyją pełnią życia i wolą być prawdziwi od doskonałości.
OWP
Mexx to marka, która narodziła się tak jak Ty – zaczynając od pocałunku. Pomyśl o tym. Tak właśnie tu jesteście, tak samo jak Mexx.
Data była 1986. Miejsce to Amsterdam, a wizjoner był człowiekiem o imieniu Rattan Chadha. W 1986 r. Rattan Chadha przyjął dwie marki: Mustache, markę dla mężczyzn (M) i Emanuelle, markę dla kobiet (E), i dołączył do nich, aby stworzyć nową. Zapieczętował mecz dwoma pocałunkami (xx): Mexx. Tak powstało nasze imię. Od tego czasu projektujemy wysokiej jakości modę i akcesoria, które czerpią inspirację z energii i szumu miasta. Nasze linie to Mexx Women, Men, Kids and Accessories, ale także Mexx Scents i Mexx Eyes. Naprawdę. Pomyśl o tym. Tak właśnie tu jesteście i my też tu jesteśmy. Mexx to marka, która narodziła się tak jak Ty – zaczynając od pocałunku.
Od 1989 roku tworzymy okulary, które znajdują sposób na życie. Ramki, które po odkryciu będą noszone, kochane i będą częścią twojego życia, bez względu na okazję. Codzienne okulary dla prawdziwych ludzi. Ludzie, którzy tak jak my, żyją pełnią życia i wolą być prawdziwi od doskonałości.
Woodys Barcelona
Cześć, nazywam się Woodys i moja historia rozpoczęła się w 1814 roku w ogrodzie starego domu wiejskiego położonego w małej wiosce pod Barceloną. Tam dorastałem pod opieką legendarnej rodziny Masferrer, otoczonej przez rodzeństwo i krewnych oraz silne pnie drzew, które przebijały się przez światło z wysokimi gałęziami i nieskończoną wielkością. Moje życie nie było łatwe, nuda i rutyna były częścią mojego istnienia. Niektóre lata były upalne i suche, a zimy bardzo mroźne, ale tam byłem, zawsze stałem wysoko. Byłem świadkiem wielu postępów: kolei, elektryczności, telefonu, samochodów i wielu innych odkryć, które zmieniły bieg historii. Lata mijały powoli, aż pewnego dnia nagle, nie zdając sobie z tego sprawy, zmieniło się moje życie. W pochmurny dzień nad horyzontem zbliżała się ciemna burza. Nagle uderzyło mnie piorun, przebijając mnie aż do korzeni. Upadłem. Grzmot był przerażający … deszcz zaczął delikatnie padać … Myślałem, że moje życie się skończy na zawsze … ale tak nie było. Teraz widzę świat innymi oczami. W rzeczywistości podróżuję non-stop po całym świecie, od ruchliwych ulic Nowego Jorku, przez zapierające dech w piersiach góry w Nowej Zelandii, aż po ciepłe plaże Brazylii. Czuję się inny, oryginalny i elegancki, ludzie podziwiają mój projekt.
Solano
Połączenie opraw korekcyjnych z profesjonalną nakładką przeciwsłoneczną.Fiesta, siesta, zabawa, olé! Feeria mieniących się kolorów w blasku zawsze świecącego słońca oraz płynące wąskimi uliczkami Sewilli rytmy flamenco były inspiracją dla najnowszej kolekcji Solano. Przenikające się kolorowe lustrzane soczewki, w których widać odbicia arkad, odważne printy na oprawach idealnie komponują się z otoczeniem i oddają ducha południowej, swobodnej atmosfery. Połączenia, które zdają się być niemożliwe – zaskakują. Każdy może znaleźć coś dla siebie! Solano CLIP-ON to kolekcja, która jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich okularników. Dbając o profesjonalną ochronę oczu a także wygodę i bezpieczeństwo naszych Klientów stworzyliśmy okulary, w których łączymy oprawę korekcyjną z nakładkami przeciwsłonecznymi. Jeśli bawisz się modą i lubisz zmieniać swój look, koniecznie zaopatrz się w dodatkowe nakładki, które mają różne kolory, motywy i kształty. Każda nakładka wyposażona jest w filtr UV kat.3 oraz filtr polaryzacyjny. Wiele możliwości – jeden wybór.
Tisard
TISARD to niezależna marka stworzona i zaprojektowana w Polsce od 2005 roku. Na naszą filozofię projektowania wpływa i inspiruje projekt i moda przejściowa.
TISARD łączy powyższe ideały z intuicyjną kreatywnością i estetycznym podejściem, zapewniając alternatywę dla stereotypów, które obecnie zalewają współczesny rynek.
Każdy przedmiot jest wykonany ręcznie zgodnie z najwyższymi standardami europejskimi przy użyciu najwyższej jakości materiałów, często pochodzenia włoskiego, takich jak na przykład Mazzucchelli.
Obecna wizja TISARD została zaprezentowana w ekskluzywnej linii wyrafinowanych ram, oznaczonych jako „TISARD Signature”, początek naszej nowej, bardzo oczekiwanej podróży.